A Gaja-patak áradása (FRISSÍTVE!) Köszönöm a képeket



8 megjegyzés:

  1. Ajha képes voltál kimenni ilyen időben? Királyt miért nem vitted magaddal?:D

    VálaszTörlés
  2. AAAAzzz IIIgen:D:D Nagyon durva:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon merész vagy! Én is terveztem kimenni hétvégén, de látom, tilos... Micsoda képek! És még ki tudja, mi marad az áradás után! Vajon mikor szabad kimenni?? :(((
    FD

    VálaszTörlés
  4. nem semmi ... én inkább kihagynám ezt a turázást...talán majd ha telljesen leapad a gaja! SZ

    VálaszTörlés
  5. Ez nem semmi!!!!Remélem a völgyben élő állatoknak semmi baja!!!

    VálaszTörlés
  6. Valaki mondja, meg hol van az a Erdei-tó a Gajánál, mert 21 évig éltem Bodajkon, Gaja-pataknál ill. Gaja völgyében sokat barangoltam gyermek koromban, de erdei tóra nem emlékszem, vagy ennyire kihagymár???:(

    VálaszTörlés
  7. Hát van térkép tessék megnézni.

    VálaszTörlés